Yeni Mazda3, bugün dünya prömiyerini 2018 Los Angeles Auto Show'da yapıyor. Tamamen yeniden tasarlanan model, 2019'un başlarında Kuzey Amerika'dan başlayarak küresel piyasalarda görücüye çıkacak.
Mazda'nın Direktörü, Başkan ve CEO'su Akira Marumoto, “Bugün açıkladığımız yeni Mazda3, Mazda için yeni bir dönem başlatıyor” dedi. Ayrıca “Yeni nesil Mazda otomobilleri araç sahipliği deneyiminin değerini artıracak. Bu ürünler sayesinde Mazda’nın marka değerini daha da yükselteceğiz ve tüm dünyadaki müşterilerle daha güçlü bağlar kurma hedefimize doğru ilerleyeceğiz” diye ekledi.
Yepyeni Mazda3, Japon estetiğinin özünü yansıtan Kodo tasarım dilini somutlaştırdı. Genel tasarım basit, tek bir form sunarken, ince dalgalanmalar, hareketli ışık ve gövde yüzeyinin üzerinde kaymasını sağlayan yansımaları sayesinde tasarımı hayata geçirdi.
Sonuç, önceki Kodo modellerinde görülenlerden daha zengin ve daha güçlü bir canlılık ifadesi. Mazda3 adını paylaşmalarına rağmen, hatchback ve sedan modelleri farklı kişiliklere sahiptir - hatchback tasarımı dinamik, sedanınınki ise zariftir.
Yeni Mazda3, insanların doğal denge anlayışından en iyi şekilde yararlanmasını sağlamak üzere tasarlanan Mazda'nın yeni SKYACTIV-Araç Mimarisini benimser. Güç aktarım mekanizması dizisi, her bir sürüş durumunda sorunsuz ve hassas bir gaz kumanda donanımı sağlayan en yeni SKYACTIV-X, SKYACTIV-G ve SKYACTIV-D motorlarından oluşur.
İlk defa tanıtıldığı 2003'ten bu yana 6 milyonun üzerinde [1] satış yapan Mazda3, şirketin büyümesini hem marka hem de iş perspektifinden yönlendiren küresel bir stratejik modeldir. Mazda’nın dünyanın dört bir yanındaki müşterilerine şöhretli bir sürüş keyfi imkânı verdi ve önemli tesislerde üretimin temelini oluşturdu.
Mazda, otomobilin insan etrafında tasarlanması konusundaki temel felsefesine dayanarak otomobilin temel sürüş, hızlanma, dönme ve frenleme özelliklerini tamamen doğal hissettirecek şekilde çarpıcı şekilde geliştirdi.
Mazda'nın Temsilci Direktörü, Başkan ve CEO'su Akira Marumoto, “Bugün açıkladığımız yeni Mazda3, Mazda için yeni bir dönem başlatıyor” dedi. Ayrıca “Yeni nesil Mazda otomobilleri araç sahipliği deneyiminin değerini artıracak. Bu ürünler sayesinde Mazda’nın marka değerini daha da yükselteceğiz ve tüm dünyadaki müşterilerle daha güçlü bağlar kurma hedefimize doğru ilerleyeceğiz” diye ekledi.
2018 Los Angeles Auto Show, 30 Kasım - 9 Aralık tarihleri arasında halka açık olacak.
[1] Kasım 2018 itibariyle; şirket içi verilere göre
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder